מבזק בחירות • העיר שאף פעם לא שקטה

    גואל ועקנין | צילום: ויקיפדיה No Comments on מבזק בחירות • העיר שאף פעם לא שקטה
    10:23
    13.05.24
    קובי פינקלר No Comments on כטב"מים שחדרו מלבנון התפוצצו במרחב בית הלל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמו בכל מערכת בחירות מספקת העיר אלעד את מנת הדרמות המעניינות והמרתקות במפה המוניציפאלית. כמות האמוציות והדם הרע שזורם בעורקי העיר הדי צעירה הזו הביאה רבים למסקנה שרק בניה מחדש של העיר תביא לה מזור.

    כחלק מהדי.אן.איי המפואר של היער הרי שכל ראש עיר שנכנס לתפקידו זוכה לקבל מועצה לעומתית ששותה את דמו באיטיות עד שבערב הבחירות הבאות הוא נשלח כמו תרנגול במשאית כפרות להמשיך את חיו הרחק מאזור ראש העין.

    וכך ברור לכולם שראש העיר הנוכחי יצחק עידן שהגיע כאיש אנונימי ולא נחל הצלחה לא ימשיך בתפקידו. השאלה היא מי כן יקבל את משכורת ראש העיר. והשמות החמים נכון להערב הם צביקה כהן, משה לייבוביץ, ישראל פרוש ועוד.

    אם בסנגוריה עסקינן הרי שרבים סבורים כי המיטה הגוססת באלעד תמית כל מי שנקרא בדרכה. הסיבה היא שאין לעיר כל מקורות הכנסה מלבד ארנונה, כך שגם בעל נסיון לא יצליח לנהל ולנווט בהצלחה את העיר וצרכיה. זו אולי הסיבה שמנכ"ל משרד הדתות לשעבר, איש מעורך ובעל ניסיון, סירב בנימוס לכהן כראש העיר הבא. המצב העגום הביא חלקים מהעיר לצפות לוועדה קרואה עם נשמה.

    וגם, מעשה באריה דרעי ששולח מכתב תמים לרבני רכסים. ברכסים ישנה הסכמה בין דגל התורה לש"ס על הסכם קדנציה – קדנציה בצורה מסודרת. לפני חמש שנים סיים יצחק רייך את תפקידו ודן כהן נכנס ללשכת ראש המועצה.

    דרעי בא והציע עוד קדנציה לשס מה שיתן עשור של שליטה לדן כהן, בתמורה תקבל דגל התורה, אף היא, עשר שנים של שלטון. מה שהוא לקח בחשבון זה את תגובתו של גפני.

    גם בלי תגובתו של הח"כ הנמרץ הרי שרבני העיר סירבו לרעיון והזמינו את דרעי לפגישה אישית שם ישמע את הסיבות. מה שהם כן רמזו במכתבם זה מצבה של המועצה שנמצאת בגירעון. זה כבר הדליק את ראש המועצה שקיבל רק לאחרונה פרס ניהול תקין, שהסביר למה הגירעון אינו קשור אליו במישרין.

    האזינו לגואל ועקנין בסקירה מקיפה על הנעשה ברכסים ובאלעד בתוכנית 'המהדורה המרכזית' עם אברהם פרסטר.



    0 תגובות